Povestea continuă. Azi a fost întrerupt cam o oră. Surpriza 1: am primit un telefon de la ei şi am fost rugat să resetez modemul, după care a pornit. Surpriza 2: sunt sunat din nou după vreo 3 ore şi întrebat când sunt acasă, deoarece trebuie să mi se schimbe modemul „cu ceva mai performant şi care vă oferă mai multe posibilităţi„. Din păcate nu am avut timp să o descos pe tanti cum şi de ce, dar când vine echipa revin cu update. Sună interesant.
Posted inPoliTichii
Cu CDMA-ul ce mai faci?
În Bucureşti merge decent, nu am mai găsit zone fără semnal. Sigur, aici Voda are 21Mbps, Orange 7,2, nu se compară. Viteza este vizibil scăzută. În provincie, la Slatina, nu am găsit semnal. Evident, nu este de primă alegere, dar e o alternativă OK fiind gratuit şi nelimitat.
Băi, mă leşi? Acum 3 ani am renunţat la RTC gândindu-mă că niciodată nu o sa le mai fiu client.
Citind nişte posturi pe net printre care şi ale tale deja RTC a crescut şi a ajuns pe poziţia 2 în topul firmelor de Internet preferate dacă schimb actualul provider.
Ce s-a întâmplat de fapt cu departamentul Relaţii cu Clienţii de la RTC? Că în Românica parcă nu e normal ce se întâmplă cu ei?
În momentul de faţă Romtlecom şi Banca Transilvania sunt cele mai client oriented organizaţii din România. Este ceva dincolo de „a-şi face treaba corect”, unde performează şi alte companii (un bun exemplu este tânărul de la Orange care a venit să mă „certe” că am scris urât despre ei) dar nu e chiar senzaţia că este universal valabil şi la BT chiar am interacţionat cu mai multe filiale din ţară şi din Bucureşti.
Si eu imi fac 95% din treburi cu BT dar nu am simtit nimic deosebit. 🙂
Cum e cu modemul performant?
Nu înţeleg sensul întrebării.
Este posibil ca întreruperile să fi fost cauzate de modemul vechi, deoarece acesta nou nu s-a întrerupt până acum. Dar abia are o săptămână. Cel nou are o interfaţă destul de greoaie, până te obişnuieşti cu el. Un alt minus ar fi că nu are firewall.
Pingback: Romtelecom VDSL + Internet mobil V » PoliTichii de mărgăritar