UPC, another horror story

Aici. Şi tot nu pot să înţeleg cum se poate alege praful de o companie românească atunci când este cumpărată de o multinaţională… Ce firmă minunată era Astralul.

6 Comments

  1. La Astral, dacă sunai la deranjamente, venea echipa în maxim 12 ore (dacă sunai dimineaţa, venea după-amiaza, dacă sunai după-amiaza venea a doua zi dimineaţă).

  2. Relax … că nici rds-ul nu e cu nimic mai breaz (ba din contră, aş zice eu). La vremea (acu vreo 5-6 ani) când credeam că nu poate exista companie mai idioată şi mai indolentă decât „romtelecom – de la om la pom”, a venit rds-ul şi mi-a demonstrat contrariul: BA SE POATE! mai mult, de atunci încoace romtelepomul a devenit incredibil de user-friendly, aproape prompt şi extrem de civilizat, ceea ce contrazice teoria ta cu compania românească cumpărată de o multinaţională.

  3. Nu e nici o teză, din contră, cred că UPC este una dintre excepţii. Ar mai fi connex, însă la ei nu se pune problema scăderii calităţii serviciilor, ci a dispariţiei „laturii umane”, connex fiind un brand foarte „user friendly” şi haios. Interesant este că atributele astea par a fi luate acum de Cosmote, ale cărui reclame sunt foarte sensibil-haioase, cel puţin în campania asta de crăciulion (spotul cu doctorul, cel cu Hruşcă, dar şi cele de la internity, cu lecţiile de snpwmobil şi cel cu colindătorii) care mi-au adus aminte de perioada de începuturi a connexului (spoturile cu Gyuri Pascu).

    Într-adevăr, Romtelecom este în momentul de faţă cea mai user-friendly companie, fiind foarte mulţumit de serviciile lor, atât pe zona de business, cât şi cea personală. Abia aştept IP TV de la ei ca să spun Bye Bye UPC.

  4. Cristian nu mai ai mult de asteptat. Cat de curand Romtelecom va veni cu noutati pe piata. Am inteles ca au deja strategia formulata dar au ceva probleme cu agentia statului care „da” mai greu ok in cazul lor.

Comments are closed