Întrucât pe 25 martie firma mea împlineşte 5 ani de existenţă şi tot mi s-au terminat cărţile de vizită, ofer 500 de lei pentru un logo nou. Logo actual îl găsiţi aici.
Faţă de descrierea din pagina firmei, lucrurile au evoluat, probabil că o să actualizez prezentarea cât de curând. Pagina respectivă nu este foarte solicitată oricum, fiindcă am preferat câte o pagină separată pentru fiecare activitate. În momentul de faţă mă ocup cu consultanţa pe sisteme de management, cam 50% din activitate, 25% certificare produse, 25% zona de conformare legală, în special pe probleme de legislaţie de mediu – raportări, autorizaţii. Probabil că aceasta din urmă parte va căpăta din ce în ce mai multă consistenţă în cifra de afaceri. Cum firma este one-man-show, numele ei nu este foarte important şi iau în considerare şi varianta unei schimbări de nume în ceva mai personalizat, gen Cristian Banu Consult. Cum însă ar fi deja o a doua schimbare de nume, mă mai gândesc. Totuşi, Consaltis sună frumos.
Reguli:
- Poate să participe oricine cu oricâte logouri doreşte. Link cu propunerile în comentarii.
- Îmi rezerv dreptul de a nu acorda premiul dacă nu-mi place nici unul.
- Fontul folosit trebuie să aibă caractere româneşti.
- Logo trebuie să fie creaţie proprie. Templateuri de pe istock sau siteuri similare pot bricola şi singur (am vreo 8 ani de DTP în spate). Nu am chef de vreun proces pe tema asta.
- Data limită este 15 martie.
Buna seara,
Iata o propunere pentru logo: http://artwork-studio.net/consaltis-logo.jpg
Sper sa va placa conceptul, mie-mi plac logo-urile care exprima clar si simplu (dar original) o idee. In felul asta sunt usor de tinut minte.
Am combinat initiala Consaltis cu ideea de certificare, audit, verificare etc. in asa fel incat sa fie usor de inteles dintr-o privire.
Daca aveti observatii, preferinte etc., va rog sa ma contactati.
Mulţumesc.
– culorile sunt reci, nu e nimic cald în el;
– griul acela nu dă deloc bine în numele firmei, îl face să fie „şters” şi, în plus, fontul mai subţire îi reduce şi mai mult din impact;
– logo este destul de comun pe site-urile de profil;
– vizual, îmi pare imaginea unui ceas;
– pus în interiorul unui pătrat dă impresia de limitare, constrângere;
– checkmark l-am folosit la logo eproceduri.ro.
Cu placere. Nu stau sa comentez parereile, desi nu sunt de acord cu ele. Nu va place, asta e 🙂 Normal ca checkmark e ceva comun, de-asta l-am si folosit, e un simbol cunoscut, care nu necesita explicatii. L-am folosit insa intr-un mod personalizat.
Poate nu ar fi rau sa dati cateva exemple de logo-uri care va plac, sa stim ce gusturi aveti.
Este greu să dau exemple, fiindcă nu am un gen anume de logo preferat şi dacă aş da exemple ar însemna să induc false indicii. Consultanţa e un domeniu delicat iar imaginea transmisă trebuie să fie una de încredere, seriozitate şi căldură. Cred că un logo bun trebuie să pornească de la nume pentru a găsi un simbol. Iar numele îţi oferă un indiciu vizual foarte ofertant.
Nu am cerut exemple ca sa le copiez, ci ca sa-mi dau seama mai concret cam ce apreciati, ca stil.
Mai facem o incercare: http://artwork-studio.net/consaltis-logo-22.png
Eşti pe drumul cel bun dar:
+ Combinaţia de culori este acceptabilă;
+ logo nu arată rău;
+ logotipul e OK, deşi poate ar arăta mai bine pe bold;
– poziţionarea logo deasupra dă la prima vedere impresia de nori, deci, conotaţie negativă;
– logo seamănă cu ceva;
– „Consultanţă şi Audit” trebuie mai discrete, în niciun caz cu caps.
Cam atât acum, am avut o zi grea şi mâine o să fie la fel.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151416193013965&set=a.10151416192973965.506822.689558964&type=3&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151416286938965&set=a.10151416286863965.506834.689558964&type=3&theater
Imi pare rau, nu am site, pagina web etc, ca sa va dau link.Dar ,cu ocazia asta, va fac reclama gratuira pe facebook!!! 🙂
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151416471603965&set=a.10151416465163965.506853.689558964&type=3&theater
@Tomalia
O să revin şi cu ce-am primit direct pe mail, mai ales că o perioadă comentariile au fost închise, fiindcă sunt şi lucruri interesante.
Mda…e mai bine sa va trimit pe mail…Multumesc!
Am primit. Sper totuşi că nu lucrezi ca graphic designer 😉
Nu lucrez ca graphic designer.Va rog sa ma iertati ca v-am deranjat.O zi buna!
Alina, trebuie să înveţi să primeşti un feedback, mai ales că, în cazul de faţă, vine de la cineva care a început să facă DTP în 1993, lucrând cu Ventura Publisher, Corel 2, Photoshop 2 (mai era unul de prelucrat imagini, care mi se părea mai bun ca Photoshop, dar l-am uitat). Pe Windows 3.1. Am şi ceva experienţă printr-o agenţie „de cartier” în care făceam logouri pe bandă rulantă. Încercările tale nu m-au deranjat, dar sunt departe de ceea ce înseamnă un logo. Dacă vrei să te aventurezi în zona aceasta, instalează fonturi actuale, învaţă să foloseşti un program de grafică vectorială şi… uită-te la ce şi cum fac alţii. Găseşti pe net o grămadă de tutoriale despre cum să faci un logo bun de la care ai putea să înveţi.
Va multumesc!