99% din spamul pe care îl primesc este trimis noaptea și pe cuvânt dacă mai înțeleg de ce. Vorbim, desigur, de cel românesc. Nu mai suntem în anii ’90 să fie impulsul la Romtelecom mai ieftin, nu e ca și când noaptea ar fi traficul pe internet mai lejer și ar circula biții mai repede…
Din punct de vedere al marketingului mi se pare o eroare, fiindcă, de regulă, dimineața oamenii sunt mai interesați de aspectele productive. Sunt la muncă/școală, au alte gânduri. Din acest punct de vedere, cel mai potrivit moment mi se pare după-amiaza, când omul e mai plictisit, obosit și poate fi mai ușor distras.
În altă ordine de idei, nu înțeleg de ce s-ar promova cineva prin spam. Mai ales că este făcut cu picioarele, fără o minimă targetare. De ce ai trimite mailuri cu „fă bani pe net” pe alte adrese decât cele personale (nu e mare scofală să filtrezi o bază de date pentru adrese pe yahoo/gmail/hotmail)? De ce ai promova un birou de contabilitate pe adrese personale (filtru invers)? De ce ai promova prin spam instalații de ridicat când acolo ai un număr de prospecți pe care îi numeri pe degetele de la mână? De ce, de ce, de ce…
De ce isi linge cainele puța? Pentru ca poate!
Ma tem ca raspunsul la „de ce”-ul tau e acelasi! 🙂