De două zile, îmi tot apare un pop-up enervant cu o oferta minune pentru reînnoire, în condițiile în care mai am două luni din licență. Și-așa am regretat că am înlocuit Kaspersky, având probleme chiar din momentul achiziției, iar pe parcursul anului a fost mai degrabă cu probleme: nu se actualiza cu zilele, deși computerele erau permanent conectate la internet, mă stresează cu autoscanările, mă stresează cu niște cookieuri pe care le vede ca mari amenințări… E chiar fascinant cum companiilor românești le place atât de mult să dea cu mucii în fasole pentru meschinării, „mici ciupeli” care, pe termen lung, le aduc mai degrabă pierderi decât beneficii, vezi spamul Romtelecom și Orange, țepele date clienților de Romtelecom și UPC… Ce mare filosofie să trimită un mail de atenționare asupra expirării licenței cu o ofertă de nerefuzat? Ce mare filosofie să te atenționeze în meniul aplicației? Chiar trebuie să te trezești cu un popup enervant când faci o prezentare la client?
Posted inNesimțire
Yep, trebuie! 🙂
Si nu sufera doar ai nostri de hiba asta. Si oricum, nu e singura lor hiba. De exemplu, apar tot felul de articole avand bitdefender in fundal despre tot felul de amenintari – unele reale, altele inchipuite – doar ca sa-si afirme prezenta in ochiul public.
In fine, that’s what you get for using an „antivirus” in the first place 😛
Asta cu amenințări inventate chiar este. Când te anunță că el a neutralizat 10 chestii, zici oau, ce tare e, cum naiba funcționa computerul cu atâtea amenințări. După care vezi că erau simple cookieuri, care în afară de „lili was here” nu au ce altceva să facă, te liniștești 🙂 Dar unul care nu se pricepe la computere îți dai seama ce reacție are.
daca nu te dai prin blogosfera cu brauzeru’ 😀
ia de aici documentatie 😀
http://big.lazyadmin.ro/2013/10/30/bitdefender-ultima-muie/
http://big.lazyadmin.ro/2013/09/18/bitdefender/
Articolul a apărut DUPĂ ce luasem deja licența. Îl citesc pe micu 😉
ah. c’est la vie. mai luam bobirnace din cind in cind 🙂