Ce ghidușii mai face UPC…

upcPe firmele românești trebuie să stai cu ochii ca pe butelie. Mai de mult, după ce și-a luat țeapă cu Liga 1, UPC a introdus o taxă nouă de 3 lei care apare pe factură ca „Modificare abonament digital 2014”. Ok, poate fi înțeles că, la un moment dat, abonamentele din oferta veche nu le mai acoperă costurile și trebuie majorat prețul. Însă, periodic, ei schimbă ofertele de abonament, astfel că noile abonamente ar trebui să aibă toate costurile incluse. În decembrie am modificat abonamentul cu noua ofertă de pe site (încă valabilă), care, logic, ar fi trebuit să conțină toate costurile, mai ales că site-ul oficial nu conține nici o informație referitoare la această taxă suplimentară, care nici nu-ți este comunicată nici telefonic de consultant. Prețul agreat la momentul respectiv este cel care rezulta din configurator. Dar ea apare în continuare pe factură. Dacă se poate, de ce să nu le luăm banii la fraieri? Este încă unul din abuzurile marilor corporații care ne vorbesc frumos despre responsabilitatea socială, respect, dar te fac la buzunar când te uiți în altă parte. Da, îi poți reclama la ANPC, ceea ce s-a și întâmplat în vară când au băgat pe gât taxa prima dată, pentru a o introduce o lună mai târziu sub altă formă. 3 lei ori 1,5 milioane, înseamnă 4,5 milioane de lei, dintr-o simplă ghidușie. Amenda de la ANPC e vreo 5000 de lei. Dar, când Elena Udrea se pregătește de brutărie, când Coldea, când Videanu… cine să mai aibă timp de 3 lei ciordiți de la fraieri?

4 Comments

  1. Si-asa-ti vine sa te muti la concurenta. Unde nu am intalnit astfel de practici. Ba mi-am marit singur abonamentul apeland la servicii noi de la ei.

  2. Acum, nici concurența nu este mai brează, că am și RDS (doar internet, că ei oricum nu au TV 😀 ).

  3. Mihai

    Am doar internet RDS FiberLink 50 de cca 6 ani, ala cel mai ieftin de 29 lei. Recent l-au schimbat in Fiberlink 100 la aceiasi bani, fara sa fac nimic. Probleme nu-mi amintesc sa fi avut. Singura data cand am trecut pe la ghiseu a fost la semnarea contractului.
    Au si ei horror stories destule, dar mai degraba pe la TV, decodoare, canale din pachete etc.
    Ce probleme ai avut cu ei la Internet?

    • Ghidușiile pe care le face RDS sunt la partea de TV, bagă-scot canale cum vor mușchii lor. Au mai „ciupit” și ei în trecut ceva taxă de mentenanță de vreo 2 lei, nu mai țin minte exact povestea, la vremea respectivă nu eram abonat. Tehnic, n-au nici unii probleme. Chiar și suportul s-a îmbunătățit foarte mult (la RDS, că la UPC era OK).

      Oricum, în câțiva ani ideea de „cablu” va dispărea complet, iar internetul nu trebuie neapărat să intre pe fir. RDS s-a descurcat mai bine, dar UPC nu prea are viitor, decât înghițit de Vodafone (că Orange și-a făcut TV).

Comments are closed