La Orange nu s-a terminat vacanţa?

În WebCare am Cronosul neactualizat din 25 iulie, factura plătită pe 3 august nu este nici acum înregistrată deşi pe 28 s-a emis cea nouă (care nu a apărut încă), am o sesizare (referitoare la Cronos) de 14 zile fără răspuns… Le-or fi murit hamsterii ăia care învârteau roata la ueb de foame? Mă rog, din ăia 5 euro care îi plătesc eu nu se îmbogăţesc ei, dar orişicât.

5 Comments

  1. silviu

    „hamsterii” aia sunt niste persoane reale,oameni in carne si oase…daca ai nevoie de un raspuns pe moment si nu ai rabdare/timp sa astepti,te poti adresa oricand serviciului clienti,gratuit in intervalul 7-22 prin apelarea numarului scurt 411.de asemenea iti aduc la cunostiinta ca daca nu ai rabdare/timp sa iti astepti randul pentru a fi preluat de catre un consultant,ai posibilitatea sa apelezi contracost numarul scurt 401,tot catre serviciul clienti,apelabil oricand,pentru a intra in legatura directa cu primul operator disponibil(taxa este de 0.55 centi/apel).
    in alta ordine de ideii,poate daca ai vedea macar timp de o ora,dimineata de la 8-9 cand majoritatea romanilor sunt in drum spre munca sau isi beau cafeaua,efortul pe care il face un consultant pentru a putea raspunde la toate solicitarile si apeluri,sunt convins ca ti-ai schimba viziunea asupra „hamsterilor”

    • @Silviu,
      „hamsterii” nu sunt persoane reale, ci era vorba de aplicaţia orange, căci era o eroare de soft 😉 Analogia fiind cu acei hamsteri care învârt o roată şi alimentează un beculeţ. Nu mi s-a întâmplat să am probleme semnificative cu angajaţii din call center, indiferent de operator. Între timp problema s-a rezolvat. Deşi eronată, apreciez intervenţia ta întru apărarea meseriei. Multă baftă.

  2. silviu

    @Cristian Banu
    raspunsul tau a fost binevenit,multumesc ca ti-ai rapit din timp pentru a raspunde.
    am inteles pentru ce anume te-ai folosit de cuvantul „hamster” pentru a sugera activitatea unui angajat de call center.intr-adevar situatia ta era generata de o eroare tehnica.daca doresti iti pot explica si din ce cauza a fost ea generata,dar probabil nu te intereseaza.faptul pentru care ti-am sugerat apelul catre 411,este pentru ca un simplu „refresh” facut in baza de date in contul tau pe aplicatia de cronos,ar fi refreshuit si informatia din webcare,care nu are o baza de date separata fata de cea cu care lucreaza angajatii Serviciului Clienti.
    din pacate lumea prefera sa stropeasca cu noroi pe cineva inainte de a cauta o solutie sau o explicatie. la fel cum iti spuneam si mai sus,sunt convins ca ti-ai schimba optica daca ai avea ocazie sa intelegi modul si cantitatea de lucru intr-o companie cu 5.000.000 de abonati si 3000 de angajati. 😉

  3. La Orange am doar abonament de date, nu am voce. Cum eroarea nu era una esenţială, nu am dat telefon, ci doar am făcut sesizare din aplicaţie. Spre surprinderea mea, nu am primit răspuns, de aici postul pe blog. Ulterior, am făcut o altă sesizare, şi de data asta am primit răspuns destul de rapid şi problema s-a rezolvat. Şi încă o dată, nu e vorba de oameni, ci de servere, care din cauză de hamsteri flămânzi nu au avut suficientă energie pentru a face actualizări 🙂 (am găsit şi povestea de la care a pornit totul).

  4. silviu

    ok,am inteles,si mi-a placut foarte mult si povestioara citata prin linkul de mai sus. ca si un pont,poate nu stiai,vroiam sa iti mai spun ca poti introduce sim-ul de date intr-un telefon si poti apela 415 pentru cronos,sau din cate am inteles de la colegii mei de la fax si date,cu care poti lua legatura oricand prin 408,modemul prin care se face conexiunea pe calculator la internet are un soft de instalare care iti permite sa verifice traficul efectuat,repet,acest lucru nu-l garantez,posibil nu toate modelele de modem sa aiba aceasta apliecatie…
    in alta ordine de idei,ma scuzi ca nu am fost la fel de ordonat ca si tine in redactarea post-urilor si iti doresc o seara buna.

Comments are closed