Prin intermediul aplicaţiei webcare pun şi eu o întrebare către suportul Orange. Nimic confidenţial, nimic deosebit. După 4 zile mi se răspunde, „vă mulţumim pentru sesizare, vă rugăm să ne contactaţi telefonic la numerele…”. Băi nene, dacă eu voiam să vă contactez telefonic, nu dădeam eu telefon? Vă scărpinaţi în dos 4 zile ca să-mi spuneţi să vă sun? Ştiu că nu vă îmbogăţiţi voi cu ăia 5 euro pe care îi plătesc eu lunar, dar măcar un răspuns de bun simţ aş fi meritat.
Posted inPoliTichii
Si eu le-am trimis multe intrebari in webcare. Au raspuns pe mail, a fost ok.
Eu i-am întrebat cât costă modemul E270, că nu are nici un preţ fără abonament. Şi mi-au zis să-i sun. Să fie sănătoşi.
Iniţial voiam să fac prelungire, dar tocmai am văzut că au modificat abonamentul pe care îl am eu şi de la 8 GB l-au redus la 1GB. Aşa că nu am nici un interes să schimb nimic. Voiam doar un modem pe care să-l folosesc cu un router (Assus WL 500GP). Cel de la Romtelecom merge perfect, dar ei nu stau încă bine cu acoperirea, de aceea aş fi vrut şi de la Orange unul compatibil cu modemul, fiindcă cel de-acum nu este. O să caut ceva second hand.
E stiti cum e! (ma refer la ea … Romania … tara in care traim) daca toate ar fi simplu de obtinut cred ca noi locuitorii tarii ne-am plictisi groaznic in fiecare zi. Nu vedeti ca peste tot tre sa faci tone de dosare, sa te plimbi de la un ghiseu la altul ca un maniac pentru te miri ce treburi care ar putea fi rezolvate mult mai usor de catre un singur om. Orange a luat modelul de „scarpinat pe invers” cum i-ai spus si ca sa evite „cascada de nemultumiti” care invadeaza cateodata relatiile cu clientii au optat si pentru metoda de-a scrie dupa care in 4 zile primesti raspuns …. ca vorba unui mare intelept: „Rabdarea omului e limitata!” si poate in zilele de regaz ii trece de suparare.
Daca RTC inglobeaza acoperirea Zapp… te-ai scos.
Asa am patit si eu.
M-am trezit in contul MEU de webcare cu o optiune NOUA BIFATA. Dar bifata NU DE MINE, mai exact sa nu mai primesc factura pe hartie.
Nici acu, dupa o saptamana nu am primit raspuns.
Am si eu o problema cu cei de la Orange. Numai ca pe mine ma tin in standby deja de 14 zile si nu am primit absolut nici cel mai mic raspuns. Nu credeam ca sunt atat de neseriosi! Voi relata mai jos problema mea pe care le-am si scris-o:
<>