Azi m-am logat în contul web să-mi plătesc factura. Observ câteva modificări în ecranul iniţial, care arată mai bine şi oferă mai multe informaţii utile. Bravo. Merg să plătesc factura şi, surpriză, nu funcţionează pagina. Se reîncarcă, se reîncarcă, se reîncarcă. Cum naiba e posibil ca la un asemenea nivel să dai OK la o aplicaţie fără să faci măcar o verficare minimală a tuturor funcţionalităţilor? Cred că până la urmă le spun pa, să nu mai chinuim reciproc.
Posted inPoliTichii
Cea mai tare faza o stiu de la un prieten care a vrut sa confirme plata si nu stia cum o poate face mai repede.
A dat telefon la relatii cu clientii, a raspuns o tipa, iar la intrebarea :” Va rog sa imi spuneti cum pot sa fac si eu dovada ca am platit prin o.p., pentru a-mi putea da drumul la telefon?”. Tipa raspunde: „2 secunde va rog!”. Si asteapta prietenul meu, si astepata dupa circa un minut un minut si jumatate, raspunde tipa: „Va rog a trimite un scan pe plati@orange.ro!”. Cand a auzit prietenul meu i-a zis: „Atata timp va luat pentru a-mi spune aceasta adresa de mail? O asemenea adresa o tine minte si un copil! Iar dumneavoastra mai lucrati si acolo!”. Tipa ii raspunde: „Pai trebuia sa-mi confirme adresa de mail colegii mei!”
Deci ori pe calea online sau pe calea telefonului, tot una este!
cu orange am avut probleme cu plata online …. aveam o eroare de genul nu aveti data suficiente ….. sun la serviciu clienti dar sun cu taxa ca pentru suport pentru online se plateste si imi raspunde un tip care nu ma lamureste si pe deasupra ma mai tine si 5 minute cu tarif 0.58 .
nici pana azi nu au rezolvat problema aia