De ce moare de foame onlainu românesc

Pentru că gândeşte aşa. Adică clienţii e nişte boi care nu ştie ce aia servere şi hosting, nişte tunari complexaţi care crede(sic!) că cu 300 de ieuro ajunge noul google. Cine să-i explice lu’ clientu’? Capetele de strategi cu băşini în cap? Mocangii care fac 3 site-uri la 100 de lei, hosting pe un an inclus şi seeo să moara mama dacă nu ieşi primul în gugăl? Puberul care se crede deja bilgheits fiindcă şi-a luat şi el cont de riselăr pă undeva şi cu cele trei lulele pehaşpe pe care le ştie e deja hacărul hacărilor? Site-urile care vând mia de afişări pe 5 bani + TVA? Creatorii de content, ca de pildă ăştia?

2 Comments

  1. Alin

    N-am inteles… Mie mi s-a parut ca a punctat corect articolul IqAds. E vorba despre virale si/sau joculete care prind, gen FarmVille. Nu se refera la intregul online romanesc. De aceea nu cred ca de aia moare de foame online-ul autohton.

    • Vrei sa dai un tun pentru ca suferi de un complex. Asta este ce trebuie sa intelegi. Si te poti vindeca numai daca incepi macar minimal sa incerci sa intelegi ce sta in spatele acestei masinarii geniale care este Internetul. Site-urile se scriu cu cod, se tin pe servere bune, merg bine daca sunt dezvoltate cu cap, dupa reguli si cu suficient timp de testare pentru ca uneori apar bug-uri pe care nu le putea prevedea nimeni.

      Şi cine să-l înveţe pe client asta? Nu cumva agenţia? Nu cumva specialiştii onlain? OK, clientul e prost, nu ştie, fiindcă nici nu e treaba lui, dar profesioniştii ce păzesc? Îl înjură şi-i iau banii. Unii 100 de lei pe trei site-uri şi găzduire un an, alţii 100.000 euro pentru un site nefuncţional vai steaua lui…

Comments are closed