1. NU este OK ca orice cont creat să ducă automat la abonarea la newsletter. Aceasta trebuie să fie ca urmare a dorinţei utilizatorului, nu a dumneavoastră. În conformitate cu legea comerţului electronic, comunicările comerciale trebuie acceptate EXPLICIT de către destinatar, ceea ce nu este cazul la dumneavoastră, deci, din punct de vedere legal, faceţi spam.
2. Când mă dezabonez de la un newslleter, înseamnă că NU mai vreau să-l primesc. Am continuat să primesc newslleterulul şi după ce:
2.1 M-am dezabonat din contul de utilizator.
2.2 V-am trimis un mail în care vă solicitam să nu mai trimiteţi mesaje.
2.3 Am înlocuit adresa din cont cu o alta.
De aici deduc că nu este o legătură între conturile de utilizator şi newsletter, ceea ce întăreşte suplimentar acuzaţia de spam, fiind posibil ca sursa mailurilor pentru newsletter să fie cu totul alta şi să fie doar o coincidenţă că am început să-l primesc după ce am făcut o comandă.
Pentru dumneavoastră este doar un simplu email trimis mai mult sau mai puţin la plesneală, pentru mine înseamnă timp pierdut – raportează spam, identifică modalităţi de dezabonare, banează IP/domeniu pe server, crează reguli suplimentare -, consum de trafic de date mobile (poate vă surprinde, dar multă lume citeşte mailuri pe telefon, iar netul mobil nu e chiar nelimitat şi nu e tocmai plăcut ca aproximativ 20% din el să fie consumat de mesaje nesolicitate).
Nu am avut probleme cu comanda, a fost una singură, ci cu practicile lor legate de SPAM. Nu m-aş fi agitat atât de tare, în definitiv, un spamer în plus nu mai contează, dar undeva în partea de jos apare „Magazin de incredere atestat de GPEC” şi acolo spune:
Magazinele online care vor sa participe la GPeC 2011 – Academia de eCommerce accepta si declara pe propria raspundere ca nu trimit mesaje comerciale nesolicitate (spam). Plangerile si raportarile utilizatorilor legate de trimiterea de spam in perioada valabilitatii Marcii de Incredere TRUSTED.ro si a desfasurarii GPeC 2011, atrag dupa sine retragerea Marcii si imposibilitatea participarii la urmatoarea editie a Galei Premiilor eCommerce (2012).
De asemenea, newsletterele trimise de magazine trebuie sa contina datele de identificare ale expeditorului si o procedura de desubscriere valida.
Desi poate fi interpretat ca mesaj cu alura de reclama (eu prestand un asemenea serviciu), as vrea sa le amintesc celor interesati ca exista servicii profesionale in zona de newsletter – care pe linga gestiunea coerenta a „unsubscribe-ului”, iti mai dau si rapoarte. Nu de alta, dar mai afli si tu preferintele clientelei tale ….
Mai merge un „n” in titlu.
Mai merge. Mersi.
Ne-ai putea da totusi mai multe detalii? Orice sfat este binevenit si-l primim cu drag, pentru a ne perfectiona.
1. NU este OK ca orice cont creat să ducă automat la abonarea la newsletter. Aceasta trebuie să fie ca urmare a dorinţei utilizatorului, nu a dumneavoastră. În conformitate cu legea comerţului electronic, comunicările comerciale trebuie acceptate EXPLICIT de către destinatar, ceea ce nu este cazul la dumneavoastră, deci, din punct de vedere legal, faceţi spam.
2. Când mă dezabonez de la un newslleter, înseamnă că NU mai vreau să-l primesc. Am continuat să primesc newslleterulul şi după ce:
2.1 M-am dezabonat din contul de utilizator.
2.2 V-am trimis un mail în care vă solicitam să nu mai trimiteţi mesaje.
2.3 Am înlocuit adresa din cont cu o alta.
De aici deduc că nu este o legătură între conturile de utilizator şi newsletter, ceea ce întăreşte suplimentar acuzaţia de spam, fiind posibil ca sursa mailurilor pentru newsletter să fie cu totul alta şi să fie doar o coincidenţă că am început să-l primesc după ce am făcut o comandă.
Pentru dumneavoastră este doar un simplu email trimis mai mult sau mai puţin la plesneală, pentru mine înseamnă timp pierdut – raportează spam, identifică modalităţi de dezabonare, banează IP/domeniu pe server, crează reguli suplimentare -, consum de trafic de date mobile (poate vă surprinde, dar multă lume citeşte mailuri pe telefon, iar netul mobil nu e chiar nelimitat şi nu e tocmai plăcut ca aproximativ 20% din el să fie consumat de mesaje nesolicitate).
hm, depinde. io am comandat de mai multe ori de la ei. desi au dat si cateva rasoale, au facut eforturi sa si le corecteze.
Nu am avut probleme cu comanda, a fost una singură, ci cu practicile lor legate de SPAM. Nu m-aş fi agitat atât de tare, în definitiv, un spamer în plus nu mai contează, dar undeva în partea de jos apare „Magazin de incredere atestat de GPEC” şi acolo spune:
Desi poate fi interpretat ca mesaj cu alura de reclama (eu prestand un asemenea serviciu), as vrea sa le amintesc celor interesati ca exista servicii profesionale in zona de newsletter – care pe linga gestiunea coerenta a „unsubscribe-ului”, iti mai dau si rapoarte. Nu de alta, dar mai afli si tu preferintele clientelei tale ….