Iupisi, pisi…

-Bună ziua, aţi sunat la Iupisiastral, numele meu este…., cu ce vă pot ajuta?
– Mă numesc …, adresa…
– Da, domnule, cu ce vă putem ajuta?
– Nu am semnal de câteva ore.
– Cunoaştem problema, este o echipă pe teren, care încearcă rezolvarea problemei. Dacă nu se va rezolva până la ora 15:00, mâine va veni din nou o echipă să lucreze între orele 10:00 şi 15:00.

Să tot fii angajat UPC. Le urez să rămână cu angajaţii, şi fără nici un client.

3 Comments

  1. Subscriu. Upisi are servicii sub orice critica. Am schimbat contractul cu ei migrand la un alt palier. Contractul l-am incheiat pe 25 noiembrie si a fost activat abia pe 9 ianuarie !!!! La doua luni de la incheiere.Mai mult cand am intrebat de contract nici nu il aveau inregistrat iar eu aveam contractul cu numar de ordine si stampilat!!!!

    Dupa ce o sa ajunga pe la 500 de mii de abonati de la cca 1 milion cat au acum vor fi mai atenti cu clientii.

    Si inca ceva ce ma enerveaza la Upisi – de ce toate discutiile cu ei sunt inregistrate chiar si fara acordul meu ?? Alo OPC ?

  2. Din cate stiu, si la RDS, dar si al Vodafone se inregistreaza. 😉

  3. Mai mult decat atat, daca Doamne` fereste se strica ceva (un cablu, o mufa, o atentie, o maslina) in week-end si nu se poate rezolva prin telefon (cu un restart din server dupa cum spun cei de la telefoanele mai mereu ocupate), atunci nu se poate rezolva pana luni, pentru ca echipele de interventie nu lucreaza in week-end. Ar trebui ca nici noi sa nu platim serviciile furnizate de ei in week-end.
    Un alt exemplu de „profesionism” si „promptitudine”: in decembrie s-au schimbat modemurile vechi, lucru pe care l-am descoperit cand nu mai mergea netu`, am sunat o noapte intreaga la ei, doar-doar o raspunde careva si mi s-a spuns ca nu se poate face nimic, evident cu uimire in glas „vai, dar nu v-ati facut programare pentru inlocuire?”, si, la fel de evident: „nu, pentru ca nu m-ati informat despre modificari” – in schimb stiu sa sune si cu 10 zile inainte de termenul de expirare al facturii si apoi sa bombardeze cu sms-uri.

    @Mihnea: la Vodafone macar au un mesaj care spune: ” continuarea apelului se considera un accept pentru inregistrarea acestei convorbiri” – sau cam asa ceva.

Comments are closed