Too Black Friday – urmare

Cum articolaşul anterior despre Cel.ro a suscitat interes, mă simt dator cu o continuare. Am fost sunat luni, s-a confirmat comanda şi data de livrare. Peste câteva ore au revenit şi mi-au zis că furnizorul nu mai are produsul pe stoc în culoarea comandată de mine şi m-au întrebat dacă vreau o altă culoare, care în oferta lor era mai scumpă, dar la acelaşi preţ cu produsul comandat. [Apropo de asta, n-am înţeles politica producătorilor de telefoane de a pune preţuri diferite în funcţie de culoarea carcasei, deşi practic produsele sunt identice.] Astfel că, în final, am obţinut un produs mai bun decât ce comandasem (judecând prin prisma preţului). În general, sunt reticent când este vorba de campaniilor mediatice, fie şi pe bloguri, împotriva unor branduri (sau din contră, de susţinere). Reţin informaţia (când există), dar prefer judecăţile proprii. Cu cât o firmă este mai mare, cu atât reacţiile publicului sunt mai numeroase şi mai variate, de exemplu, ca să rămânem la magazine online, pe Softpedia, topicul dedicat Emag are peste 100 de pagini de probleme. Lucrând în domeniul consultanţei (şi) pentru asigurarea calităţii pot discerne dintr-o poveste cât este eroare umană şi cât este o problemă de sistem. Ţinând cont că eu cumpăr preponderent pe firmă, nu dispun nici de „arma” „te reclam la ANPC” aşa că îmi iau măsuri de minimizare a riscurilor.