Vodafone a schimbat aplicaţia de gestiune a contului. Cea veche era rudimentară, mergea greu, dar funcţiona. Cea nouă merge la fel de prost şi pe deasupra nu funcţionează. Ştiu că e retoric să mă întreb cum poate da o corporaţie o grămadă de bani pentru un rahat de genul acesta, pe care până şi un elev de liceu îl făcea mai bun pentru banii pe-o şaormă şi o cola (hai şi o cartelă de-aia cu un cent pe minut, că e ditamai corporaţia). Aplicaţia asta care nu funcţionează a fost lansată, este disponibilă public şi oricine poate vedea nivelul de competenţă. Evident, aşa ceva nu va apărea în publicaţiile quality care primesc grămezi de reclame de la Vodafone. Când vezi atâta prostie te întrebi cum naiba de nu dau faliment majoritatea corporaţiilor? Cum reuşesc să reziste pe piaţă şi să mai obţină şi profit deşi plătesc sute de mii de euro pe rahaturi cum e aplicaţia asta de la Vodafone (mă rog, a picat acum măgăreaţa pe ei, dar pot oferi zeci de exemple) care ar fi putut fi făcută de o firmă fără băşini în cap de zece ori mai ieftină şi mai bună? Sigur, idioţii care au acceptat aşa ceva sunt acoperiţi de procedurile interne şi de plătit va plăti vreun Acar Păun (asta dacă va plăti cineva), acele proceduri minunate care te obligă se depui câte o copie după buletin (cui, în cazul firmelor) oriunde te duci, indiferent de câte ori te duci (şi deşi le las idioţilor de Raiffeisen în fiecare lună copia după CI, n-au reuşit încă să-mi schimbe adresa în aplicaţie…) şi care apără corporaţia de majoritatea riscurilor. Sigur, că aceste proceduri nu asigură infaibilitatea, vezi ce-a păţit recent Societe Generale dar fac totuşi, în cele din urmă, să fie rezolvată şi problema clientului. De fiecare dată, însă, rămâne un gust amar.
Posted inPoliTichii